MUKADIMAH say no kepada gula

Asasalamualaikum...Satu kajian perubatan menunjukkan , rakyat malaysia merupakan pengguna gula yang tertinggi di asia tenggara dengan purata 3.7 kg gula sebulan. Kini hampir 1.4 juta rakyat Malaysia berusia 30 tahun keatas mengidap penyakit diabetes dan dijangkakan 2.5 juta rakyat negara ini akan mengidap diabetes menjelang 2020. Menyedari hakikat ini orang ramai digalakkan mengurangkan penggunaan gula dengan mencari pemanis alternatif pengganti gula dan ternyata produk ini boleh menjadi kenyataan. Kami menawarkan 3 PRODUK pengganti Gula untuk kesihatan para anda semua. Produk berasaskan tebu hitam (P3 Pemanis), Stevia (Doktor Stevia) & Buah Lohan/ Monk (HEGULA) sejenis pemanis semulajadi berasaskan 100% tebu Hitam, dengan teknologi Nano, daun stevia dan Buah Lohan dengan kemanisan sehingga 300 kali gula tetapi tidak mengandungi kalori, glukos dan lemak . Tebu Hitam dan Stevia juga digunakan untuk mengurangkan kadar gula amalan dalam kehidupan harian. Ia juga menjadi pemanis pilihan bagi mereka yang ingin sihat berterusan dan juga yang mengalami masalah berat badan. Juga pada mereka yang merebut peluang menambah pendapatan....Teruskan...
KITA TIDAK PERLU HEBAT UTK BERMULA...TAPI KITA MESTI BERMULA UTK MENJADI HEBAT...AMINNN...

Saturday, June 18, 2011

TEMPAHAN/ ORDER

PILIHAN PERTAMA
GANTIKAN GULA PUTIH  DENGAN STEVIA UNTUK HIDUP YANG SIHAT DAN MANIS.




















PEMANIS SEMULAJADI TANPA KALORI. UNTUK MINUMAN DAN MASAKAN
HARGA NORMAL RM 15.90(SM) M17.50(SS)+ PENGHANTARAN POS RM 7.00
HARGA KAMI RM SAMA(BELI 4  SET PENGHANTARAN POS PERCUMA)

STOK : TIADA


PILIHAN KEDUA

SUREVIA DROP












SureVia : Stevia Drops
Harga : Semenanjung Malaysia : RM32.00
              Sabah/Sarawak               : RM34.00
SureVia Stevia Drops merupakan jawapan semulajadi kepada mereka yang sentiasa bergerak. Sangat mudah digunakan, satu titisan memberikan kadar manisan menyamai dua sudu teh gula dan mengandungi sifar kalori berbanding 40 kalori dalam dua sudu teh gula.
BELIAN 2 UNIT., PENGHANTARAN POS PERCUMA
 STOK - TIADA


PILIHAN KETIGA













HANYA RM20.00
SAHAJA SEUNIT. 
UNTUK  BELIAN 2 UNIT., PENGHANTARAN POS PERCUMA
STOK - ADA


KELEBIHAN STEVIA
  • Stevia BEBAS KALORI
  • Rasa manis yang tinggi. 200 kali ganda berbanding gula biasa Guna sedikit sahaja.
  • Tiada toksik
  • Karbohidrat sifar
  • Mampu mengawal selera makan - Sesuai untuk mereka yang sedang diet
  • Mampu mengawal kandungan gula dalam darah
  • Ia semulajadi, alternatif yang sihat menggantikan gula dan pemanis kimia seperti aspartame dan saccharine
Kualiti ekstrak stevia sebenar ditentukan oleh sejauh mana keberkesanannya membantu pemulihan kesihatan dengan mengawal dan menurunkan paras gula dalam darah dan tekanan darah kerana herba stevia ini lebih dikenali sebagai ‘ubat kencing manis’ di negara asalnya.

Stevia telah digunakan secara meluas sebagai pemanis dan makanan tambahan kesihatan di Jepun, Korea, Kanada, dan Amerika. Jepun dan Korea menggunakan telah menggunakan ekstrak stevia lebih dari 30 tahun sebagai pemanis semulajadi dalam minuman berkarbonat, jus buah-buahan, minuman kesihatan dan sukan, yogurt, pencuci mulut dan pudding, snek, gula-gula, coklat, pastry, mee, sos soya, jeruk, dan biskut.

Lebih dari 150 kajian perubatan mengesahkan bahawa stevia adalah tidak bertoksik dan selamat untuk kegunaan manusia.

Stevia juga telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia sebagai pemanis semulajadi dan sebagai bahan dalam makanan dan ianya juga telah diterima dan diluluskan oleh lebih 20 negara.


PILIHAN KEDUA
GANTIKAN GULA  PUTIH  KEPADA 
MANIS SEMULAJADI TEBU HITAM TEKNOLOGI NANO

 P3 SWEETENER adalah Pemanis 100% Pati Tebu Hitam Asli menggunakan teknologi NANO. P3 SWEETENER merupakan produk yang berasaskan pati asli manisan tebu hitam yang diformulakan melalui hasil penyelidikan sekumpulan saintis tempatan yang mana hasil kajiannya selama 5 tahun terhadap dextrose telah membawa kejayaan ke atas penemuan formula baru terhadap pati tebu yang mempunyai kadar yang minimum kalori, karbohidrat dan bebas lemak berbanding gula tebu biasal.


Penghasilannya ada 100% daripada tebu dan formulanya telah dipertingkatkan menjadikan sirap pemanis yang boleh menjangkau 600 kali lebih manis dari gula biasa. Sirap pemanis ini tidak dicampuri bahan pengawet dan penghasilannya sangat dititik beratkan tentang aspek kebersihan, kualiti dan cara pembungkusan.
Ianya mempunyai kadar kemanisan lebih tinggi dari gula biasa tetapi hampir tiada kalori, lemak, kolestrol, protein, sukrosa, karbohidrat dan sakarin serta aspartame. P3 SWEETENER mempunyai kadar penerimaan kemanisan dalam sistem tubuh manusia mencapai 600 kali ganda berbanding gula biasa.
Gula adalah rangkaian karbon positif dan negatif di dalam tubuh badan manusia. Menggunakan formula teknologi nano, zarah proton dan electron yang membentuk rangkaian karbon negatif dalam tubuh badan menusia dapat dileraikan.
















HANYA RM43.00 SAHAJA SEUNIT. 
UNTUK TEMPAHAN 2 BTL KEATAS  (PENGHANTARAN PERCUMA)



PILIHAN KETIGA
GANTIKAN DENGAN PEMANIS BUAH LOHAN
HANYA RM40.00 
UNTUK TEMPAHAN 2 BTL KEATAS  (PENGHANTARAN PERCUMA)















Hubungi : Tengku Osman 012-3092952
EMAIL: azyjuara@gmail.com


CARA PEMBAYARAN:

1. MASUKAN JUMLAH PEMBAYUARAN : ATM/ ONLINE
MAYBANK : 5123 5205 8534       MOHD.OSMAN BIN SATIMAN
CIMB :           1214 0094 6545 22 MOHD.OSMAN BIN SATIMAN

2. SMS/EMAIL ; 012-3092952
JUMLAH BAYARAN/ BANK/ MASA/ TARIKH 

3. SELEPAS SEGALANYA OK. PENGHANTARAN AKAN DILAKSANA

4. SELEPAS PENGHANTARAN DIBUAT PARA PELANGGAN AKAN DIBERI NO RUJUKAN PENGHANTRAN UNTUK SEMAKAN DAN RUJUKAN.

5. SILA SMS TERIMA PRODUK BILA PRODUK DITERIMA.

BARANGAN AKAN KAMI POS SELEPAS BAYARAN DITERIMA MENGUNAKAN POS LAJU DALAM MASA 24 JAM. TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA TUAN/PUAN. WASSALLAM.

 Satu Lagi Produk Bermutu Edaran:
Azyjuara Enterprise, Port Klang, Selangor

No comments:

Post a Comment